domingo, 14 de septiembre de 2008

PÓLACO

MEDALION ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA


Ochrona niebieska w czasach oczyszczenia, które nadeszły

W kilku osobistych odkryciach, Św. Jan Ewangelista nawoływał do wykonywania i rozprowadzania medalionu z wizerunkiem Św. Michała, szczegółowo opisując jego wygląd.

Na każdym medalionie, oprócz innych szczegółów objawionych przez Archanioła, znajduje się imię właściciela wraz z napisem: „Ja, (imię), zostałem ofiarowany Św. Michałowi Archaniołowi. Są ze mną Najświętsza Trójca i Najświętsza Dziewica. Św. Michał i jego wojsko chronią mnie przed wszelkim złem.”

Objawienia Archanioła poprzedzały inne objawienia Chrystusa, podkreślające korzyści duchowe, które przynosi medalion swoim właścicielom.

Poświęciwszy Medalion, właściciel powinien ofiarować Św. Michałowi siebie i swój dom następującymi słowami:

*Ofiarowanie siebie: Ja, (imię) ofiarowuje się Św. Michałowi Archaniołowi i chórom anielskim, w imię Boga Ojca, Syna i Ducha Świętego i Najświętszej Marii Panny.

Św. Michale, dowódco wojsk niebieskich, weź mnie w swe posiadanie, reprezentuj mnie, chroń mnie, broń mnie. Pozostaję, bowiem pod twym zwierzchnictwem. Kto jak Bóg?

Tobie dowódco się oddaję. Już od dziś do ciebie należę z naszej własnej woli na wieki. Św. Michale przybądź i posiądź mnie!

(Pokropić wodą święconą i odmówić koronkę)

*Ofiarowanie domu lub dzieła, które ma się rozpocząć: „Ofiarujemy ten dom Św. Michałowi Archaniołowi i chórom niebieskim, w imię Boga Ojca, Syna i Ducha Świętego i Najświętszej Marii Panny.

Św. Michale, dowódco wojsk niebieskich, weź w swe posiadanie ten dom, reprezentuj go, chroń go, broń go. Pozostaję, bowiem pod twym zwierzchnictwem. Kto jak Bóg?

Tobie dowódco oddajemy ten dom. Już od dziś do ciebie należy z naszej własnej woli na wieki. Św. Michale przybądź i posiądź ten dom!”

(Pokropić wodą święconą i odmówić koronkę)

Informacje medallonsanmiguel@yahoo.es

No hay comentarios: